דף פייסבוק עסקי

לבטח לא פעם תהיתם איך לפרסם בפייסבוק או איך לייצר ויראליות בפייסבוק. במידה ואתם עסק, או עובדים באחד כזה, דעו כי הדרך בה עסקים רבים עושים זאת כיום, היא באמצעות פתיחת דף עסקי בפייסבוק, או, כפי שרבים נוהגים לקרוא לזה בשפה הבלתי פורמלית: "פייסבוק לעסקים". דף הפייסבוק העסקי מאפשר לעסק לנקוט מגוון פעולות פרסום מגוונות ואפקטיביות באמצעות כלי פרסום רבים.

מהם יתרונות הדף העסקי בפייסבוק?
הפייסבוק נחשב לרשת החברתית החזקה והדומיננטית בעולם, ושליטתו בתכנים ובפעילות הגולשים ברשת עצומה. כיוון שכך הם פני הדברים – זוהי זירה הכרחית להימצאות העסק שלכם! זאת ועוד, בדף העסקי בפייסבוק, תוכלו להיחשף לקהל יעד רחב הרבה יותר מאשר בפרופיל האישי שלכם המוגבל ל-5,000 חברים בלבד (כיוון שבדף העסקי אין כלל מגבלת חברים ועוקבים). כמו כן, תוכלו לפרסם פוסטים עסקיים מבלי לפגוע באופי הלא עסקי של הפרופיל האישי שלכם, לפרסם באופן ממוקד באמצעות פילוח קהל יעד - וכל זה תוך שימוש בממשק נוח וידידותי מאוד למשתמש (אין צורך להיות "גאוני מחשבים")!


איך להגדיל את החשיפה בפייסבוק?
התשובה לכך היא שימוש נכון ואפקטיבי באפשרות הקידום הממומן של פוסטים בפייסבוק. בעזרת פוסטים ממומנים בפייסבוק, תוכלו להגדיל את החשיפה למותג או לשירות שלכם הרבה מעבר לרשימת החברים שלכם וחבריהם (למשל, טרגוט קהל יעד לפי חתכים דמוגרפיים וגאוגרפיים), לקבל לידים איכותיים (בהנחה שעשיתם טרגוט נכון של קהל יעד בפייסבוק), לנתח נתונים וסטטיסטיקות בפייסבוק ואפילו ללמוד מהמתחרים שלכם!

החלטתי על פתיחת פייסבוק עסקי, מה עכשיו?
הגיעה העת להתחיל ללמוד לנהל פייסבוק עסקי. בקורס פייסבוק עסקי תלמדו את יסודות הדף העסקי של הפייסבוק והניהול האפקטיבי שלו: איך פותחים דף עסקי בפייסבוק ומהן ההגדרות החשובות ביותר של הדף העסקי. רק לאחר שתלמדו ותגדירו נכונה את הפייסבוק העסקי שלכם, תגיע העת ללמוד איך לפרסם בפייסבוק. כאן, ראוי יהיה לציין כי אין זה דבר "הנשלף מהמותן", אלא יש ללמוד מגוון שיטות יעילות ומוכחות לפרסום בפייסבוק. למשל, כדי לנהל נכון את דף הפייסבוק העסקי שלכם עד כדי ויראליות ברשת, תצטרכו לדעת כיצד לנתח נתונים וסטטיסטיקות בפייסבוק, וכיצד להסיק מסקנות נכונות ולשפר את ביצועי הקמפיינים בפייסבוק.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה